Un gand

Nu stiu ce vreau de la viata,dar stiu ca nu vreau sa mint viata.

Asa cum iubesc copil nascut din mine,asa iubesc si copiii viitorului meu sange,oriunde voi fi.
Acesta este respectul pt natura si viata.

"Cu timpul inveti ca a scuza e ceva ce poate face oricine,
dar ca a ierta, asta doar sufletele cu adevarat mari o pot face."

"Nu judeca . Oricine este doar el însusi . "

Asta-i frumusetea inteligentei: ca nici unul nu se cere a fi ca altul, fiind in acelasi timp apropiati.

"În mijlocul teoremelor şi ecuaţiilor, nu uitaţi omul!"

"Scopul vietii nu are nici o legatura cu ceea ce obtii tu de la ea,ci are de-a face numai cu ceea ce pui tu in ea."

Cand cutez sa privesc in jurul meu sa vad iubirea,invatasem deja iubirea de la mine insami.

Pentru a vedea proprietatile lucrurilor nevazute,
pastreaza-ti capacitatea de a trai paralel prin simtire si ratiune in acelasi moment de viziune.

"La preţul zilei se vând conştiinţele şi sunt cumpărate sentimentele. Diferenţa de preţ nu înseamnă şi diferenţă de calitate."

Viziune larga asupra vietii din mine- asta-i fericirea mea.






sâmbătă, 28 mai 2011

comentarii

pun si aici niste comentarii de ale mele de pe alt blog,pt inca alte perechi de ochi:

mai andrei,tu nu lasi omul sa-si faca nici o idee despre tine si culmea este ca tu te amuzi si este pasionant pt tine,e clar ca nu depui nici un efort.am observat treaba asta,cand citindu-te in comentarii,de fiecare data exprimi un elemenent nou ce vine in contrapondere cu vreo idee posibila de a completa la vreo caracterizare in privinta persoanei tale. comentariul meu este in afara subiectului despre istorie,dar hai sa zicem ca am facut si eu o referire la tot un fel de istoric.

Artistic Communism- inchipuie-ti ca: eu sunt omul de la inceputul religiei pana azi,tu încerci sa ma faci sa ma simt saraca,dar asta nu-i suficient pt timp indelungat,asa ca imi aduci si un medicament pt ameliorarea starii de boala.eu ma cert cu tine ca de ce nu imi dai un medicament sa scap de boala.tu imi zici sa mai caut si in mine.in mine cautand bag si ideea acolo,ca sunt bolnava,cautand un medicament.tu ma faci sa cred ca daca exista medicamentul in mine,pana la gasirea lui exista si boala.de fapt tu ma faci sa cred ca boala semnifica lipsa medicamentului.pana a ma uita in mine dupa medicament,tu mi-ai pregatit terenul exterior,pe baza aceleiasi credinte,pt a lua cu mine in mine mai multi ochii curiosi,care sa-si dea eventual cu parerea tot pe baza aceleasi credinte.

eu ceea ce am vazut in istorie,e mai mult o lupta de selectie pt construirea unei imagini in care sa se incadreze,"norocosul" care va reusi sa fie Dumnezeu.

SOmeONE-"ei" suntem noi,asta e inteligenta la "ei".putin spus,e sa zic ca noi ii creăm pe "ei",clipa de clipa.

in concluzie,suntem obligati sa credem ca singura alegere pe care o avem in viata asta de facut e sa fim slabi.daca ne imaginam vreodata ca suntem puternici e pt a aproviziona slabiciunea.daca facem un exercitiu de imagini si am vedea intr-un om doua persoane,ceea ce am spus ar fi asa:unul slab(cel real),unul puternic(doar imaginatie)...aceasta imagine, eu ca om,o proiectez mereu in afara mea.sa fie mai bine explicat,e aceeasi chestie ca la exemplu cu boala si medicamentul.

acum vad ca am scris mult incercand sa exemplific un mecanism,dar totul e mult mai simplu:de ce exista slabiciune?pt ca a existat cineva care a pus definitia de putere...la ceva.
asta,exista in fiecare clipa din istorie...asta o facem si noi aici...daca vrem.asta e punctul cheie:vrei?
asta e marfa:vrei ceva deosebit?
asta se leaga de o mare capacitate a omului:cauta ca vei gasi ceea ce cauti,nu ceea ce este.omul are o mare putere de sugestie,si ar putea sa fie groaznic pt unii sa realizeze intr-o zi ca au cautat sa gaseasca doar definitia cuvantului cautare.
deci cu asta ti se ia ochii:vrei ceva deosebit (de ceea ce este)?
intreaba un copil asta...si vei vedea ce clar va face selectia "naturala".

na ca mai zic ceva,caci acum fluxul de imagini curge continuu.
ceea ce vad in istorie si azi e ca exista capacitati in lumea aceasta si noi ne jucam cu ele si nu aplicam.
noi zicem ca ai nostri copii se joaca,dar eu ii vad pe ei ca aplica mai mult.
sa zic si mai mult:noi am ajuns copiii lor.
asa ca, un om care ne-ar conduce ar trebui sa fie un copil,caci asta cerem:nasteti-va copiilor caci noi am ajuns mai rau ca voi!
copil abia nascut,tu esti intr-o societate idiotita...descurca-te.
eu sunt mascota reprezentativa ei si nu mai am cum sa ma descurc.
de ce oare copiii rad mai des decat noi?vad mascota si restul,in acelasi timp. 

Niciun comentariu:

Da mai departe

“Binecuvântată fie această zi, fie ca eu să o fac specială în vreun fel.
Binecuvântată fie viaţa mea, fie ca eu să o tratez cu dragoste şi atentie.
Binecuvântaţi să fie toţi oamenii, fie ca eu să văd bunătatea în fiecare.
Binecuvântată fie natura, fie ca eu să îi observ frumuseţea şi minunăţiile.
Binecuvântat fie adevărul, fie ca el să-mi fie mereu cel mai bun prieten.”

"Vino, Doamne al meu, Tu, pe Care Te-a dorit şi te doreşte ticălosul meu suflet!
Vino, Cel ce Tu Însuţi Te-ai făcut dorinţă întru mine şi m-ai făcut a Te dori pe Tine,
Cel cu totul neapropiat. Vino, bucuria mea cea neîncetată şi desfătarea şi slava.
Vino, suflarea mea, viaţa mea, mângâierea sufletului meu. Fă-Te cu mine un duh,
Preabunule Stăpâne, fără de amestecare, fără de mutare, fără de schimbare, Dumnezeule
cel peste toate.

Fă-Te mie toate întru toate, hrană negrăită şi cu totul nemistuită, care de-a pururea
se revarsă în buzele sufletului meu şi curge ca un izvor în inima mea,
îmbrăcăminte care străluceşte şi cu totul arde pe draci,
curăţire care mă spală pe mine prin nestricăcioase şi sfinte lacrimi,
pe care venirea Ta le dăruieşte celor către care vine.
Fă-Te mie, Doamne, lumină neînserată şi soare neapus,
în tot locul strălucindu-mă pe mine, Cela ce nu Te întorci dinspre nimeni,
ca să nu ne acoperim cu întunericul păcatelor noastre, nevoind a veni către Tine.

Depărtează de la mine, Doamne, toată înălţarea cea pierzătoare şi-mi dă mie, Doamne,
înţelepţirea desăvârşită a ochilor. Pune limbii mele frâu. Arată urechile mele bine
supuse sfintelor Tale porunci. Dă-mi răbdare întru necazuri.
Înţelepţeşte şi întăreşte inima mea întru îndelungă-răbdare, întru milostivire,
întru dragoste, întru smerită cugetare, în pace către sine-mi şi către toţi,
întru întoarcere de la lenevia şi trândăvia dracilor, în care ca în nişte dulceţi
m-am desfătat. Dă-mi mie desluşire lămurită în gânduri, ca să aflu pe care dintre
ele se cade mai mult a le alege. Dă-mi mie să cunosc meşteşugirile diavolului şi
să mă lepăd de ele şi de el;şi cu totul să-mi tai voia mea şi să las cele ale mele
întru purtarea Ta de grijă,şi de acolo să nădăjduiesc folosul.

Căci la Tine este viaţa mea, lumina mea, mântuirea mea.Şi pe Tine Te binecuvântez
şi Te slăvesc şi Ţie mă închin, împreună şi Celui fără de început al Tău Părinte
şi Purcezător şi Celui de o veşnicie cu Tine şi de o fiinţă cu Tine al Lui Fiu,
totdeauna, acum şi pururea,şi în vecii vecilor. Amin."

Premiu