Un gand

Nu stiu ce vreau de la viata,dar stiu ca nu vreau sa mint viata.

Asa cum iubesc copil nascut din mine,asa iubesc si copiii viitorului meu sange,oriunde voi fi.
Acesta este respectul pt natura si viata.

"Cu timpul inveti ca a scuza e ceva ce poate face oricine,
dar ca a ierta, asta doar sufletele cu adevarat mari o pot face."

"Nu judeca . Oricine este doar el însusi . "

Asta-i frumusetea inteligentei: ca nici unul nu se cere a fi ca altul, fiind in acelasi timp apropiati.

"În mijlocul teoremelor şi ecuaţiilor, nu uitaţi omul!"

"Scopul vietii nu are nici o legatura cu ceea ce obtii tu de la ea,ci are de-a face numai cu ceea ce pui tu in ea."

Cand cutez sa privesc in jurul meu sa vad iubirea,invatasem deja iubirea de la mine insami.

Pentru a vedea proprietatile lucrurilor nevazute,
pastreaza-ti capacitatea de a trai paralel prin simtire si ratiune in acelasi moment de viziune.

"La preţul zilei se vând conştiinţele şi sunt cumpărate sentimentele. Diferenţa de preţ nu înseamnă şi diferenţă de calitate."

Viziune larga asupra vietii din mine- asta-i fericirea mea.






joi, 26 mai 2011

sa vorbim despre sex...intr-un mod oarecare

vorbind azi la telefon cu cineva despre o bucurie de-a mea,imi priveam relaxarea cum se instaleaza in spiritul meu.
la incheierea conversatiei,am avut senzatia de lipsa de scop in ideea de a ma indrepta spre balcon.m-am asezat pe un scaun si priveam in directia pomilor.in mintea mea golita de orice gand a aparut imaginea a doua randunici ce se miscau pe o creanga.atentia mi-a fost direct coordonata luand locul imaginii.
se zice ca pt a intelege un lucru din exteriorul tau ,nu e suficient doar sa te uiti ci si sa privesti.daca ar exista un element diferit in definitia din dictionar intre cele doua cuvinte...acela ar fi punctul cheie al intelegerii.
contemplarea,cica,este unul dintre elementele cheie a propriei intelegeri,aducatoare de revelatii.
de-a lungul vietii am avut diverse experiente prin contemplare.contemplarea ar fi scoaterea din ceata a unei atentii sporite si deosebit de noua fata de ceea ce ne-am obisnuit in traiul nostru zilnic.din cauza puterii acelei atentii,ai senzatia ca e ceva supra(.)omenesc care iti depaseste atributiile vietii.ceva care parca isi exprima existenta prin tine,prin viata cu care ai fost inzestrat.
privind randunicile,am inteles zambind ca ele faceau actul reproducerii.am privit  toata activitatea lor parca intr-un timp care se desfasura cu incetinitorul.de ce timpul nu mai apasa cu greutate pe umerii mei?nu stiu,dar pot spune ce se intampla in interiorul meu.
am observat ca in mintea mea se ducea o nesemnificativa lupta.normal,ea ar fi trebuit sa aiba o semnificatie sau un simbol de interpretat.
lupta se ducea intre perceptia mea ,prinsa la mijloc de doua imagini:cele doua randunici si omul, ca simbol in mintea mea.imagini ce eu le pusesem in paralel pt a le compara.comparatia, bine-intelegeti, era:animal(natura) si uman.
azi ii ziceam cuiva ca la amiaza m-am uitat la un film care nu il prinsesem de la inceput.povestirea din film decurgea greoi fara prea multe semnificatii in intamplari.povestea avea doar vreo trei puncte cheie din care prin unirea lor se ajungea la o concluzie de final,dar care era prezenta de-a lungul intregului film,datorita  gandurilor expuse intr-un jurnal de un bun observator ca personaj in film.
concluzia de final nu arata nimic nou in privinta subiectului gandit de mii de oameni de-a lungul timpului,doar cateva sentimente ce se refereau la unele lucruri ce se afla in caracterul general sau mai bine zis,unificat al omului.
asa ca i-am zis persoanei ca doar niste cuvinte dintr-o conversatie din film,m-au surprins gandindu-ma la mine.
unii oameni vorbesc despre perceptii diferite,altii spun despre puterea contrazicerii ca si concept.eu,de-a lungul vietii mele am observat in interiorul meu faptul ca nu era loc de contradictie.lucrurile din viata mea nici nu apucau bine sa isi arate dualitatea,diferentele si aparea descoperirea unor lucruri greu de luat in seama,sau si mai bine zis:de acceptat in natura mintii, care de obicei se arata in contradictie cu tot ce o atinge(de exemplu cu emotiile).aceste lucruri greu de luat in seama am descoperit in viata, ca erau sentimente din iubire mai rar intalnite,aproape deloc acceptate,...ale mele,ale celorlalti.lucrurile care doar par greu de luat in seama,m-au ajutat mult pt a putea privii contrazicerile,fara a o lua la fuga cu mintea.mintea in asemenea momente o ia la fuga direct spre minciuna propriei existente.
personajul din film zicea asa:
"ti-am zis ca esti un om inteligent,dar aceasta inteligenta nu ar fi fara puterea de a tine doua idei,in aparenta contrare,in mintea ta."
stiu ca v-am cam dus cu vorba si nu am spus mare lucru despre sex,dar aceste cuvinte mi-au trezit mai mult decat interesul.in viata mea.
in viata mea... multe persoane aveau impresia ca eu contrazic ceea ce voiau sa exprime ei.acesti oameni, doar ajungand la scurte si dezordonate momente de intimitate sufleteasca in comunicarea cu mine, puteau sa scape de senzatia de contradictie.eu, intr-o anumita vreme chiar m-am suspectat de a fi oarba fata de sentimentul ce trezeam in celalalt.nu intelegeam de ce eu nu vad contradictia,mai ales ca nu percepeam diferente si deosebiri in totalul conexiunilor facute dintre mine si ceilalti.toti mergeam pe acelasi drum chiar de aveam diversitate in trairi.asa ca am incetat sa ma mai banuiesc in vreo greseala de observare si am ramas atenta in continuare,chiar si mai infocata in intelect.
posibilitatile de coexistenta in diversitatea interioara,a unor idei survenite in urma unor trairi cu puteri de rapiditate extraordinare(de care e capabil orice om),arata ca in cazul unor contradictii,totul ramane in armonie.
interventia noastra de a inlatura un obiect ce intra in contradictie cu un lucru favorit mintii noastre(favorit deoarece ii este favorabil),este pana la aducerea/definirea  favoritului in obiect fetish.pare culmea ca in interiorul nostru dezordonat de obicei,sa existe fetish-uri.obiecte ce le contemplam in caz de nevoie afectiva,pt acceptarea problemelor ce ne biciuie sufletul ranit.
treaba ce o faceau randunicile imi aducea o imagine paralela cu natura sexuala umana. orice gest care prindea contur de uman,la aceste randunici,imi arata lucruri ce le ignoram de obicei,fiind prinsi in actul sexual.
femela din actul reproducerii dintre randunici,avea aparenta de a sta.eu ma gandeam daca o femeie ar avea atitudinea ei statica ce mare lucru s-ar putea desfasura in interiorul ei.cica unora dintre femei li se blocheaza trairile datorita gandurilor ce navalesc preluand superioritatea in actiune a sexualului.cica,altele sunt blocate corporal datorita trairilor ample ce domina orice gand de miscare fizica.
masculul....el a fost cel mai simplist si surprinzator in acapararea ideii de dominatie,specifica mentalului uman.
multi oameni au scris si reinventat ideile despre ceea ce se intampla in mintea unui barbat in timpul actului sexual ce include si initierea preludiului post si ante.asa ca nu am sa scriu despre observatiile mele.
ca femeie am trait si eu aceea blocare in aparenta,iar recent am avut ceva deosebit...de care sunt foarte multumita ca am trait.in timpul actului sexual aveam doua trairi paralele care curgeau lent din mine pana la crearea unei forme in afara mea,vazuta de mine ca imagine proiectata in afara mintii mele.nu stiu inca la ce mi-a fost utila aceea imagine,care parea sa se asemene cu iubirea,sau cu o iubire unificata intre doi indivizi...sau ca unificarea iubirii si sexualului.

Niciun comentariu:

Da mai departe

“Binecuvântată fie această zi, fie ca eu să o fac specială în vreun fel.
Binecuvântată fie viaţa mea, fie ca eu să o tratez cu dragoste şi atentie.
Binecuvântaţi să fie toţi oamenii, fie ca eu să văd bunătatea în fiecare.
Binecuvântată fie natura, fie ca eu să îi observ frumuseţea şi minunăţiile.
Binecuvântat fie adevărul, fie ca el să-mi fie mereu cel mai bun prieten.”

"Vino, Doamne al meu, Tu, pe Care Te-a dorit şi te doreşte ticălosul meu suflet!
Vino, Cel ce Tu Însuţi Te-ai făcut dorinţă întru mine şi m-ai făcut a Te dori pe Tine,
Cel cu totul neapropiat. Vino, bucuria mea cea neîncetată şi desfătarea şi slava.
Vino, suflarea mea, viaţa mea, mângâierea sufletului meu. Fă-Te cu mine un duh,
Preabunule Stăpâne, fără de amestecare, fără de mutare, fără de schimbare, Dumnezeule
cel peste toate.

Fă-Te mie toate întru toate, hrană negrăită şi cu totul nemistuită, care de-a pururea
se revarsă în buzele sufletului meu şi curge ca un izvor în inima mea,
îmbrăcăminte care străluceşte şi cu totul arde pe draci,
curăţire care mă spală pe mine prin nestricăcioase şi sfinte lacrimi,
pe care venirea Ta le dăruieşte celor către care vine.
Fă-Te mie, Doamne, lumină neînserată şi soare neapus,
în tot locul strălucindu-mă pe mine, Cela ce nu Te întorci dinspre nimeni,
ca să nu ne acoperim cu întunericul păcatelor noastre, nevoind a veni către Tine.

Depărtează de la mine, Doamne, toată înălţarea cea pierzătoare şi-mi dă mie, Doamne,
înţelepţirea desăvârşită a ochilor. Pune limbii mele frâu. Arată urechile mele bine
supuse sfintelor Tale porunci. Dă-mi răbdare întru necazuri.
Înţelepţeşte şi întăreşte inima mea întru îndelungă-răbdare, întru milostivire,
întru dragoste, întru smerită cugetare, în pace către sine-mi şi către toţi,
întru întoarcere de la lenevia şi trândăvia dracilor, în care ca în nişte dulceţi
m-am desfătat. Dă-mi mie desluşire lămurită în gânduri, ca să aflu pe care dintre
ele se cade mai mult a le alege. Dă-mi mie să cunosc meşteşugirile diavolului şi
să mă lepăd de ele şi de el;şi cu totul să-mi tai voia mea şi să las cele ale mele
întru purtarea Ta de grijă,şi de acolo să nădăjduiesc folosul.

Căci la Tine este viaţa mea, lumina mea, mântuirea mea.Şi pe Tine Te binecuvântez
şi Te slăvesc şi Ţie mă închin, împreună şi Celui fără de început al Tău Părinte
şi Purcezător şi Celui de o veşnicie cu Tine şi de o fiinţă cu Tine al Lui Fiu,
totdeauna, acum şi pururea,şi în vecii vecilor. Amin."

Premiu