Un gand

Nu stiu ce vreau de la viata,dar stiu ca nu vreau sa mint viata.

Asa cum iubesc copil nascut din mine,asa iubesc si copiii viitorului meu sange,oriunde voi fi.
Acesta este respectul pt natura si viata.

"Cu timpul inveti ca a scuza e ceva ce poate face oricine,
dar ca a ierta, asta doar sufletele cu adevarat mari o pot face."

"Nu judeca . Oricine este doar el însusi . "

Asta-i frumusetea inteligentei: ca nici unul nu se cere a fi ca altul, fiind in acelasi timp apropiati.

"În mijlocul teoremelor şi ecuaţiilor, nu uitaţi omul!"

"Scopul vietii nu are nici o legatura cu ceea ce obtii tu de la ea,ci are de-a face numai cu ceea ce pui tu in ea."

Cand cutez sa privesc in jurul meu sa vad iubirea,invatasem deja iubirea de la mine insami.

Pentru a vedea proprietatile lucrurilor nevazute,
pastreaza-ti capacitatea de a trai paralel prin simtire si ratiune in acelasi moment de viziune.

"La preţul zilei se vând conştiinţele şi sunt cumpărate sentimentele. Diferenţa de preţ nu înseamnă şi diferenţă de calitate."

Viziune larga asupra vietii din mine- asta-i fericirea mea.






luni, 20 iunie 2011

Iata la ce a fost invitat fiul meu!


Dragi parinti,
        Vreti sa ii oferiti copilului dumneavoastra sansa de a se dezvolta si transforma cu ajutorul celei mai moderne metode de educare si formare aflate pe piata la ora actuala? Vremurile de azi nu mai coincid cu perioada cand noi eram copii, nevoile psihologice, asteptarile, motivatiile, interesele, resursele adaptative ale copilului s-au schimbat si au evoluat semnificativ cu trecerea timpului, de aceea este necesar un program de educare al copiilor adaptat la necesitatile impuse de societatea actuala, care sa ii ofere acestuia premisele unei bune cresteri emotionale, cognitive si spirituale, baza necesara pentru a deveni astfel un adult responsabil, adaptat, cu deprinderi si capacitati de relationare si cu potential creativ bine dezvoltat.
           Grupurile de dezvoltare personala nu vor fi percepute de copii ca o activitate instructiv-educativa deoarece instrumentele de provocare a copilului vor fi jocul, dramaterapia, miscarea, dansul, desenul, modelajul, colajul, pictura, toate mijloacele artterapeutice si nu numai. Prin intermediul acestor tehnici, copilul se va simti ca facand parte dintr-un mediu prietenos, cald, fapt ce va culmina cu o detensionare emotionala si autodescoperire, urmate de o imbogatire treptata a copilului atat in plan afectiv cat si in plan social.
           Voi prezenta  cateva exemple de exercitii utilizate cu copiii la grupuri, punand accent pe tehnicile utilizate si pe scopul activitatii. Exercitiile sunt variate si se vor adapta la varsta si la nevoile copilului, tocmai de aceea o sa alcatuiesc profilul psihologic al copilul in prealabil inceperii grupului. Aceasta testare, completarea fisei de inscriere cu asteptarile parintilor si copilului de la acest program, are loc in prima sedinta individuala, care este gratuita.

Balul mascat al emotiilor!

Tehnici: dramaterapie ,povesti terapeutice ,joc de rol ,meloterapie ,dansterapie.

Materiale: masti, acuarele, carioci, creioane cerate, creioane non toxice face painting, decupaje, sclipici, margele si diverese accesorii, hartie creponata, metraje, costume, peruci, muzica.

Scop: stimularea creativitatii prin decorarea mastilor si confectionarea costumelor     ,cresterea increderii in sine si a stimei de sine prin exprimarea fatetelor variate ale personalitatii, experimentarea unor reactii comportamentale diferite la situatii noi ,o adaptare spontana in cadrul diverselor contexte, dezvoltarea capacitatilor personale de a identifica corect emotiile si a de a le gestiona in mod adecvat.
Va prezint familia mea! 

Tehnici:povestiri senzoriale ,povestiri terapeutice, artterapie prin pictura, teatru de papusi.Materiale: papusi si diverse obiecte reprezentative, acuarele, cartoane, marionete, planse carton Scopul sedintei:explorarea familiei sale pentru a se integra mai armonios,incurajarea apropierii si deschiderii fata de familia sa,copilul capata o mai mare incredere in membrii familiei pentru o buna relationare, o comunicare mai eficienta cu familia extinsa

Jungla vesela: povesti experiential-expresive! 

Tehnici: povesti experiential-expresive dramaterapie, joc de rol ,terapie prin dans si miscare.Materiale: marionete, creioane cerate, hartie creponata, margele si diverse accesorii,planse sugestive decor, suport tactilScopul sedintei:dezvoltarea empatiei si  a sentimentelor pozitive de prietenie fata de semeni, dezvoltarea abilitatilor de comunicare si de interactiune eficienta ,dezvoltare a spontaneitatii, a adaptabilitatii, a sociabilitatii.


Eroul preferat !

Tehnici: dramaterapie, joc de rol, modelaj artterapie, terapie prin dans si miscare.Materiale: masti, acuarele, carioci, creioane cerate, creioane non toxice face painting, decupaje, baloane, planse decor, sclipici, margele si diverese accesorii, hartie creponata, metraje, costume, peruci.Scopul sedintei: autoexplorarea sinelui ,dezvoltarea capacitatilor sale de exprimare neexplorate pana in acest moment ,integrarea in personalitate a calitatilor eroului preferat, dobandirea unor abilitati de a face fata situatiilor inedite, dezvoltarea spontaneitatii.


Invatam sa fim generosi, daruim! 

Tehnici: artterapie, origami, modelaj, meloterapie Materiale: plastelina, carioci, creioane cerate, planse, cartoane colorate, margele si accesorii, instrumente muzicale.Scopul sedintei: incurajarea generozitatii ,stimularea exprimarii emotiilor pozitive fata de ceilalti, dezvoltarea empatiei si a sociabilitatii.


Formele geometrice organizeaza un concurs pe echipe!

Tehnici :meloterapie, artterapie, dansterapie, povestiri terapeutice
Materiale:cartoane colorate, figuri geometrice, muzica, creioane cerate, diverse margele si accesorii.Scopul sedintei:detensionare si dezinhibare emotionala cu ajutorul dansului ,familiarizarea copilului cu formele geometrice prin intermdeiul jocurilor interactive de grup, ,ii invatam sa lucreze in echipa pentru o mai buna acceptare a lor si a celor cu care interactioneaza, dezvoltarea atentiei si constiinciozitatii, dezvoltarea comportamentului asertiv, dezvoltarea deprinderilor de autonomie personala


Ma folosesc de corp pentru a pune in scena un teatru al sentimentelor!

Tehnici: dansterapie ,meloterapie, modelaj.
Materiale: muzica, instrumente muzicale, plastelina, diverse obiecte reprezentative.Scopul sedintei: ne propunem sa devina un copil mai constient de corpul sau dezvoltandu-se astfel motricitatea,exprimarea nonverbala pentru  constientizarea  potentialului corpului lor,exersarea diferitelor modalitati de exprimare cu ajutorul corpului,pozitivarea imaginii de sine, deblocare emotionala, dezvoltarea abilitatilor de reglare emotionala


Posterul grupului !

Tehnici: povestiri experiential-expresive cu suport imagistic si tactil ,Photo Collage, meloterapie.Materiale: instrumente muzicale, fotografii sugestive, hartie creponata, autocolanta, glasata, planse Scop sedintei: cresterea coeziunii in grup, cresterea unitatii dintre membrii, invata sa accepte ceea ce vine de la celalalt cu mai multa empatie, cresterea sentimentului de apartenenta si acceptare neconditionata din partea grupului, sa interactioneze pozitiv



Teritoriul meu!

Tehnici:povestiri senzoriale, artterapie, modelaj.
Materiale: elemente naturale:pietre, scoici, frunze, margele si diferite accesorii, carioci, sclipici, planse carton
Scopul sedintei: dezvoltarea creativitatii prin reprezentarea subiectiva a spatiului personal, dezvoltarea capacitatii de a negocia, favorizeaza comunicarea asertiva se imbunatatesc strategiile de relationare cu ceilalti ,descoperirea tipurilor de granite construite de copil, dezvoltarea deprinderilor de autonomie personala

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      In acest cadru creativ, copilul are beneficiul de a descoperi pe cont propriu:
cum sa se adapteze eficient la diferite contexte 
sa dobandeasca abilitati de comunicare si interactiune eficienta
- dezvoltarea deprinderilor de autonomie personala

∙ sa gaseasca cai optime de a-si exprima si gestiona emotiile si sentimentele

- cunoasterea de sine, acceptarea si valorizarea propriei persoane- pozitivarea imaginii de sine si cresterea increderii in fortele proprii


 - exersarea capacitatilor empatice de a darui, de a-l accepta, intelege si ajuta pe celalalt 


 - dobandirea de abilitati necesare pentru a face fata in mod constructiv situatiilor dificile  
           
 - dezvoltarea capacitatii de autoafirmare si cooperare care favorizeaza dezvoltarea prieteniilor


 - dezvoltarea capacitatii decizionale


 - dezvoltarea creativitatii si a spontaneitatii, deblocare emotionala, dezinhibare corporala


 - constientizarea propriilor trairi pentru o mai eficienta gestionare a lor 

 - confirmarea si stimularea in grup a asertivitatii si a expresivitatii corporale, etc
        Acest proces de dezvoltare si optimizare a comportamentului de care beneficiaza copilul va avea impact pozitiv si asupra celor cu care se afla in relatie , determinand din partea acestora un raspuns atitudinal sau comportamental mai adecvat, mai autentic, mai pozitiv. Asadar, scopul acestui program de dezvoltare este de a facilita o dezvoltare sanatoasa a copilului prin satisfacerea atat a nevoilor lui cat si ale familiei, efecte pozitive inregistrandu-se asadar in fuctionarea si satisfacerea intregii familii.
         ECHIPA NOASTRA ESTE FORMATA DIN PSIHOLOGI  SI TERAPEUTI CU EXPERIENTA IN LUCRUL CU COPIII!

BONUS:
- prima sedinta gratuita- interviu preliminar cu parintii si copilul in vederea clarificarii nevoilor si asteptarilor celor doua parti, pentru a putea stabili obiectivele si pasii de urmat in cadrul grupurilor de optimizare comportamentala si dezvoltare emotionala
- testarea si evaluarea psihologica a copilului cu ajutorul unor teste certificate in domeniu 
- teste IQ
- retestarea copilului odata cu absolvirea unui modul de 10 sedinte, pentru a urmari cat mai obiectiv evolutia si progresele facute pana in acel moment 
- raport personalizat inmanat parintilor in fiecare saptamana, care sa cuprinda detalii privind activitatea copilului la grup, privind modul in care acesta s-a comportat si a interactionat pe toata durata sedintei. 
- mapa individuala formata din creatiile si pozele efectuate de-a lungul sedintelor
- consiliere psihologica
              STRUCTURA PROGRAMULUI:

       Costuri: 40 lei sedinta
                    300 lei abonament de 10 sedinte (platibil in 2 rate)
                    500 lei abonament de 10 sedinte (platibil in 2 rate)
                    o sedinta gratis daca mai veniti cu un prieten al copilului
       Varsta: de la 3 la 12 ani, organizati pe module de varsta: 3-5 ani; 5-7 ani; 7-10ani; 10-12ani
       Numar copii per grup: minim 5- maxim 10
       Durata:  max 1h (pentru copii intre 3-6 ani)
                    1h 30 (pentru copiii intre 7-12 ani)
      Program: joi 17-19
                    marti 17-19
                    sambata 10-12
                    sambata 17-19
                    Va rog sa specificati care este intervalul orar cel mai potrivit programului dumneavoastra.
                    La cerere, programul se poate modifica
      Va multumesc,
Livia Popescu
   
     Contact: www.geniuskids.ro
                  STR. NERVA TRAIAN NR.11
                  BL. M68, ET.3, AP 09, INT.O9
  PENTRU INSCRIERI :   0746.055.338   SI PROGRAMARI        0744.GENIUS (436.487)
                                      office@geniuskids.ro

2 comentarii:

Catalin spunea...

Nu se vede cine semnează...

Toteu spunea...

Voi pune informatiile sub postare.

Da mai departe

“Binecuvântată fie această zi, fie ca eu să o fac specială în vreun fel.
Binecuvântată fie viaţa mea, fie ca eu să o tratez cu dragoste şi atentie.
Binecuvântaţi să fie toţi oamenii, fie ca eu să văd bunătatea în fiecare.
Binecuvântată fie natura, fie ca eu să îi observ frumuseţea şi minunăţiile.
Binecuvântat fie adevărul, fie ca el să-mi fie mereu cel mai bun prieten.”

"Vino, Doamne al meu, Tu, pe Care Te-a dorit şi te doreşte ticălosul meu suflet!
Vino, Cel ce Tu Însuţi Te-ai făcut dorinţă întru mine şi m-ai făcut a Te dori pe Tine,
Cel cu totul neapropiat. Vino, bucuria mea cea neîncetată şi desfătarea şi slava.
Vino, suflarea mea, viaţa mea, mângâierea sufletului meu. Fă-Te cu mine un duh,
Preabunule Stăpâne, fără de amestecare, fără de mutare, fără de schimbare, Dumnezeule
cel peste toate.

Fă-Te mie toate întru toate, hrană negrăită şi cu totul nemistuită, care de-a pururea
se revarsă în buzele sufletului meu şi curge ca un izvor în inima mea,
îmbrăcăminte care străluceşte şi cu totul arde pe draci,
curăţire care mă spală pe mine prin nestricăcioase şi sfinte lacrimi,
pe care venirea Ta le dăruieşte celor către care vine.
Fă-Te mie, Doamne, lumină neînserată şi soare neapus,
în tot locul strălucindu-mă pe mine, Cela ce nu Te întorci dinspre nimeni,
ca să nu ne acoperim cu întunericul păcatelor noastre, nevoind a veni către Tine.

Depărtează de la mine, Doamne, toată înălţarea cea pierzătoare şi-mi dă mie, Doamne,
înţelepţirea desăvârşită a ochilor. Pune limbii mele frâu. Arată urechile mele bine
supuse sfintelor Tale porunci. Dă-mi răbdare întru necazuri.
Înţelepţeşte şi întăreşte inima mea întru îndelungă-răbdare, întru milostivire,
întru dragoste, întru smerită cugetare, în pace către sine-mi şi către toţi,
întru întoarcere de la lenevia şi trândăvia dracilor, în care ca în nişte dulceţi
m-am desfătat. Dă-mi mie desluşire lămurită în gânduri, ca să aflu pe care dintre
ele se cade mai mult a le alege. Dă-mi mie să cunosc meşteşugirile diavolului şi
să mă lepăd de ele şi de el;şi cu totul să-mi tai voia mea şi să las cele ale mele
întru purtarea Ta de grijă,şi de acolo să nădăjduiesc folosul.

Căci la Tine este viaţa mea, lumina mea, mântuirea mea.Şi pe Tine Te binecuvântez
şi Te slăvesc şi Ţie mă închin, împreună şi Celui fără de început al Tău Părinte
şi Purcezător şi Celui de o veşnicie cu Tine şi de o fiinţă cu Tine al Lui Fiu,
totdeauna, acum şi pururea,şi în vecii vecilor. Amin."

Premiu