Un gand

Nu stiu ce vreau de la viata,dar stiu ca nu vreau sa mint viata.

Asa cum iubesc copil nascut din mine,asa iubesc si copiii viitorului meu sange,oriunde voi fi.
Acesta este respectul pt natura si viata.

"Cu timpul inveti ca a scuza e ceva ce poate face oricine,
dar ca a ierta, asta doar sufletele cu adevarat mari o pot face."

"Nu judeca . Oricine este doar el însusi . "

Asta-i frumusetea inteligentei: ca nici unul nu se cere a fi ca altul, fiind in acelasi timp apropiati.

"În mijlocul teoremelor şi ecuaţiilor, nu uitaţi omul!"

"Scopul vietii nu are nici o legatura cu ceea ce obtii tu de la ea,ci are de-a face numai cu ceea ce pui tu in ea."

Cand cutez sa privesc in jurul meu sa vad iubirea,invatasem deja iubirea de la mine insami.

Pentru a vedea proprietatile lucrurilor nevazute,
pastreaza-ti capacitatea de a trai paralel prin simtire si ratiune in acelasi moment de viziune.

"La preţul zilei se vând conştiinţele şi sunt cumpărate sentimentele. Diferenţa de preţ nu înseamnă şi diferenţă de calitate."

Viziune larga asupra vietii din mine- asta-i fericirea mea.






duminică, 20 martie 2011

Secretul Universului esti TU ( ! ) subtitrare in romana



“Daca fiecare partener face astfel incat sa fie mai atent la celalalt partener decat la sine, atunci va fi egalitatate. Daca acolo exista intr-un mod atat de intim devotament, atunci niciunul dintre parteneri nu se va simti subminat sau umbrit” (Ansbacher, H.L. &Ansbacher, R.R.)
aceste cuvinte m-au blocat.daca sunt doar eu si el,eu si copilul meu,eu cu iubitul meu,nu inteleg...cine sa il umbreasca pe partenerul meu?sunt doar eu cu el (copil,iubit,etc),singuri....suntem doua fiinte egale...cine sa il umbreasca pe el...in fata ochilor mei au inceput sa deruleze imagini:atunci,cand ii ziceam aia:"....."-orgoliul meu,frica mea,prostiile mele.

in urma cu cateva zile, in timp ce aveam o atitudine aiurea fata de fiul meu...ma simteam undeva in interiorul creierului meu,undeva pe la ceafa,si ma vedeam actionand ca un robot...parca eram acolo inchisa,in creierul meu...iar eu,un robot actionam prin tipat,privire in ochii,si daca nu ar fi fost fiul meu,si daca as fi fost un animal,as fi muscat.
iar cea inchisa,striga...nu vreau.cea inchisa detinea posibilitatea si forta de rezolvare a situatiei...dar cealalta era ca un val,am simtit energia acelui val.
uneori opresc valul cand vreau eu, mai ales cand imi dau seama ca fac o prostie,si pot apoi sa zambesc,perfect senina...alteori vorbesc sincer si normal ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat in urma cu cateva secunde.uneori e asa de usor...iar cand nu e usor,am impresia ca e prea tarziu...sau poate prea devreme.of,neincrederea asta.
mi s-a intamplat mai demult, ceva ciudat.cineva a zis ceva urat despre fratele meu.acel om statea la distanta de doi metri de mine.cand a zis acel cuvant,m-am trezit langa el,batand cu pumnul in manerul fotoliului pe care acela statea,ma uitam in ochii lui si tipam la el.cand m-am oprit,in sinea mea nu imi venea sa cred,omul acela era barbat,era un om inalt si bine facut,practicase box...iar eu,in preajma oamenilor eram mereu,calma,tacuta,vorbeam foarte rar.ce naiba o fi fost in mintea mea?nimic.omul acela a tacut si a ascultat,el,care de obicei vorbea asa de mult,si de multe ori prostesc.cand omul acela a zis despre fratele meu aiureala,cei care erau de fata au tacut,s-a facut liniste,si nu imi amintesc nimic din ce s-a intamplat cu mine,pana sa ma trezesc la douazeci centimentri de acel om.stiu ca era fain ce vorbe adresam, dar prin tipat si privire fixa, in ochii lui,stiu ca spuneam:eu mereu am tacut sa va ascult,sa va inteleg,v-am respectat pe tine si familia ta si acum tu zici din orgoliu prostesc asta despre el?acel om facuse si fata de fratele meu cateva gafe in aceea seara,dar el a plecat cu prietena lui acasa.eu ramasesem in continuare la petrecerea cu muzica...si tipatul meu tot muzica o fi fost?nu cred.
in alta data cineva statea fata in fata cu mine,foarte manios,cu intentia de a ma lovi.nu mai povestesc ce am facut atunci,doar uitandu-ma si vorbind din ce in ce mai putin,concentrand esentialul in cuv...pana cand nu mai stiu ce faceam,parca nimic, nu mai eram atenta la ce vorbeam,dar vedeam cum celuilalt ii slabeste forta de a lovi. chiar daca stiam ca era un om cu mai multa forta,in fata mea,simteam ca nu are de ce sa imi fie frica.
unele persoane isi folosesc in numele artei, aceste capacitati.dar eu nu am vrut asta pt mine.

pana la urma cred ca au dreptate cei ce vorbesc despre energii si nivele interioare,etc.
ENERGÍE, energii, s. f. 1. Capacitate a unui sistem (fizic) de a efectua lucru mecanic în trecerea dintr-o stare în altă stare dată.




Niciun comentariu:

Da mai departe

“Binecuvântată fie această zi, fie ca eu să o fac specială în vreun fel.
Binecuvântată fie viaţa mea, fie ca eu să o tratez cu dragoste şi atentie.
Binecuvântaţi să fie toţi oamenii, fie ca eu să văd bunătatea în fiecare.
Binecuvântată fie natura, fie ca eu să îi observ frumuseţea şi minunăţiile.
Binecuvântat fie adevărul, fie ca el să-mi fie mereu cel mai bun prieten.”

"Vino, Doamne al meu, Tu, pe Care Te-a dorit şi te doreşte ticălosul meu suflet!
Vino, Cel ce Tu Însuţi Te-ai făcut dorinţă întru mine şi m-ai făcut a Te dori pe Tine,
Cel cu totul neapropiat. Vino, bucuria mea cea neîncetată şi desfătarea şi slava.
Vino, suflarea mea, viaţa mea, mângâierea sufletului meu. Fă-Te cu mine un duh,
Preabunule Stăpâne, fără de amestecare, fără de mutare, fără de schimbare, Dumnezeule
cel peste toate.

Fă-Te mie toate întru toate, hrană negrăită şi cu totul nemistuită, care de-a pururea
se revarsă în buzele sufletului meu şi curge ca un izvor în inima mea,
îmbrăcăminte care străluceşte şi cu totul arde pe draci,
curăţire care mă spală pe mine prin nestricăcioase şi sfinte lacrimi,
pe care venirea Ta le dăruieşte celor către care vine.
Fă-Te mie, Doamne, lumină neînserată şi soare neapus,
în tot locul strălucindu-mă pe mine, Cela ce nu Te întorci dinspre nimeni,
ca să nu ne acoperim cu întunericul păcatelor noastre, nevoind a veni către Tine.

Depărtează de la mine, Doamne, toată înălţarea cea pierzătoare şi-mi dă mie, Doamne,
înţelepţirea desăvârşită a ochilor. Pune limbii mele frâu. Arată urechile mele bine
supuse sfintelor Tale porunci. Dă-mi răbdare întru necazuri.
Înţelepţeşte şi întăreşte inima mea întru îndelungă-răbdare, întru milostivire,
întru dragoste, întru smerită cugetare, în pace către sine-mi şi către toţi,
întru întoarcere de la lenevia şi trândăvia dracilor, în care ca în nişte dulceţi
m-am desfătat. Dă-mi mie desluşire lămurită în gânduri, ca să aflu pe care dintre
ele se cade mai mult a le alege. Dă-mi mie să cunosc meşteşugirile diavolului şi
să mă lepăd de ele şi de el;şi cu totul să-mi tai voia mea şi să las cele ale mele
întru purtarea Ta de grijă,şi de acolo să nădăjduiesc folosul.

Căci la Tine este viaţa mea, lumina mea, mântuirea mea.Şi pe Tine Te binecuvântez
şi Te slăvesc şi Ţie mă închin, împreună şi Celui fără de început al Tău Părinte
şi Purcezător şi Celui de o veşnicie cu Tine şi de o fiinţă cu Tine al Lui Fiu,
totdeauna, acum şi pururea,şi în vecii vecilor. Amin."

Premiu