Un gand

Nu stiu ce vreau de la viata,dar stiu ca nu vreau sa mint viata.

Asa cum iubesc copil nascut din mine,asa iubesc si copiii viitorului meu sange,oriunde voi fi.
Acesta este respectul pt natura si viata.

"Cu timpul inveti ca a scuza e ceva ce poate face oricine,
dar ca a ierta, asta doar sufletele cu adevarat mari o pot face."

"Nu judeca . Oricine este doar el însusi . "

Asta-i frumusetea inteligentei: ca nici unul nu se cere a fi ca altul, fiind in acelasi timp apropiati.

"În mijlocul teoremelor şi ecuaţiilor, nu uitaţi omul!"

"Scopul vietii nu are nici o legatura cu ceea ce obtii tu de la ea,ci are de-a face numai cu ceea ce pui tu in ea."

Cand cutez sa privesc in jurul meu sa vad iubirea,invatasem deja iubirea de la mine insami.

Pentru a vedea proprietatile lucrurilor nevazute,
pastreaza-ti capacitatea de a trai paralel prin simtire si ratiune in acelasi moment de viziune.

"La preţul zilei se vând conştiinţele şi sunt cumpărate sentimentele. Diferenţa de preţ nu înseamnă şi diferenţă de calitate."

Viziune larga asupra vietii din mine- asta-i fericirea mea.






sâmbătă, 1 octombrie 2011

hai ca mai pun conversatii pe blog

Am incercat sa-mi fac curat in lista de mess,si a iesit altceva:doua partide simultan...de ras.
Cum cei ce au mai citit pe acest blog...cred ca a-ti concluzionat cam ce vreau eu de la acest gen de discutii,caci numai in genul acesta amuzant am pus pe blog...
chiar o tipa de pe un blog,neatenta fiind,mi-a zis intr-un comentariu:pai,atat le inspiri tu...esti frumoasa,bla,bla...
Nu va faceti ideea ca numai anumiti oameni starnesc rasul...caci am intalnit si la nivele "multi" dezvoltate.
Adica inteligenti,dar tot se vedea si la ei ca scopul scuza mijloacele...isi utilizau abilitatile interioare la greu,doar ca eu sa inchid ochii si sa nu vad finalitatea actelor lor.
Oare oamenii stiu cat de amuzanti pot fi incercand sa interpreteze roluri?
Roluri care le duc zilnic in carca...si asta numesc ei viata prin alternarea de "ocazii".
Sper sa nu va plictisiti...eu asta am incercat,sa nu ma plictisesc jucandu-ma cu termenii de vietuire ai clipei.

clari13134: Buna,sunt Clarisa.
clari13134: Ne cunoastem de undeva?
David Dan: Buna ,eu sunt Cristi.
David Dan: Da .
clari13134: Incantata Cristi
David Dan: punem o poza?
David Dan: si mie imi pare bine
clari13134: Ce varsta ai?
David Dan: 31
David Dan: tu?
clari13134: 29
clari13134: te uiti la documentare cu legea rezonantei si ai in id tau scris:avantajos pentru tine...
clari13134: nu mai stiu cum de esti in lista mea de mess...
clari13134: spune-mi si mie,caci imi pare interesant
clari13134: ajuta-ma sa te cunosc un pic,poate fi mai interesant.nu?
David Dan: fac un curs de tehnician masaj si proful nostru ne-a explicat ideea filmului acesta in detaliu si am inteles ca poate deveni un mod de viata sanatos
clari13134: ok
David Dan: da mi-ar face placere sa ne cunoastem reciproc
clari13134: pai asa o fi...dar totusi,esti de cam multicel timp in lista mea...
David Dan: si tu in a mea
clari13134: eu acum ma duc la magazin sa imi iau un suc
clari13134: mai vorbim...
David Dan: imi pui o poza inainte sau....
clari13134: si de ce in id tau scria avantajos pt tine...incerc sa inteleg cum de ai ajuns in lista mea...ce am dorit eu de la tine
clari13134: pai,tu nu vezi foto id-ului meu?
David Dan: ofeream eu ajutor financiar intr-un anunt unei doamne frumoase si inteligenta
David Dan: nu vad
clari13134: mai ai si aici,blogul meu: www.iubiresifrumusete.blogspot.com
clari13134: sunt acolo cateva foto
David Dan: interesant
clari13134: eu am cautat un barbat cu varsta de 31 de ani care sa-mi ofere un ajutor financiar?
clari13134: ai vazut si foto?
clari13134: esti din bucuresti?
David Dan: da
David Dan: mi-ai dat mail prin ianuarie parca
David Dan: esti din valcea?
clari13134: oho,tocmai in ianuarie...
clari13134: da sunt din valcea
clari13134: acum sunt in bucuresti de patru luni
clari13134: ma mir ca nu ne-am cunoscut pana acum
clari13134: poate nu ti-a convenit ceva la mine...
David Dan: distanta
David Dan: nu am stiut ca te-ai mutat
clari13134: da,dar e greu fara ajutorul financiar al cuiva
clari13134: eu cu ce lucrez...nu-i asa usor.
clari13134: esti ocupat?
David Dan: nu citesc ce scrii
clari13134: sa te concentrezi cand citesti...sau sa te conectezi la interiorul tau intim cand citesti,caci altfel te vei alege decat cu simple interpretari de acolo.
clari13134: ma duc si eu la magazin...
clari13134: tu in ce zona a bucurestiului stai?
David Dan: 1 mai
clari13134: e departe de unirii?
clari13134: caci eu prin apropiere de unirii stau
David Dan: nu , 10 min
David Dan: vrei sa ne vedem?
clari13134: hm,fain
clari13134: da
clari13134: dar mai spune-mi despre tine cum esti...
clari13134: inaltime,greutate...
David Dan: la pat?
David Dan: 188 80kg
clari13134: direct?
David Dan: verzi
David Dan: saten
clari13134: hm,simpatic
David Dan: atletic
clari13134: pai uite...eu ma aranjez un pic,si iti dau acum numarul meu de telefon...mai bine asa...in caz ca stabilim ceva.
clari13134: ok?
David Dan: vin sa te iau sau urc la tine?
clari13134: hai mai bine sa ne plimbam sau sa bem un suc...profita si tu la complet...e sambata seara.
clari13134: nu?
clari13134: esti obisnuit cu alea cu sex si plata?
clari13134: mie nu mi-ar place sa fac genul acesta de activitate,sa schimb ca ciorapii barbatii care mi-ar oferii ajutor financiar...mai degraba prefer sa cunosc un barbat inteligent,care stie sa-si faca clipe placute alaturi de o femeie care si ea stie sa isi gaseasca placerea ,si sa se bucure de o relatie relax.
clari13134: esti ok?
David Dan: suna bine
David Dan: cum esti in intimitate?
clari13134: hai la intalnire,priveste-ma...atinge-ma,si vei simtii...inainte de a ajunge la intimitate...
clari13134: ce te-ar multumii doar vorbele mele?fara sa simti cu adevarat?
David Dan: sincer imi plac femeile perverse rau
clari13134: depinde in ce...perverse.
David Dan: in relatia sexuala nu viata de zi cu zii
clari13134: pai e tot una...perversitatea este o abilitate umana care poate fi folosita in orice...poate voiai doar sa folosesti alt cuvant...
David Dan: aici chiar ai avut dreptate totala
David Dan: esti adepta a sexului total?
clari13134: nu caut dreptate...doar fi mai clar si mai vorbaret daca doresti ceva
David Dan: da vreau ceva concret de la tine
clari13134: nu ma lua cu astea...sincer,cum te duce pe tine gandul la sex total...nici nu te cunosc,e ca si cum as atinge o persoana de pe strada.
David Dan: vom folosi protectie
clari13134: ha,ha....mersi pt intelegere
David Dan: vrei sa stabilim acum partea financiara sau cand ne vedem?
clari13134: cum vrei,eu am incercat ceva mai agreabil...dar ne pastram in limita asta:sex,plata.nu?
David Dan: nu, dar e mai bine sa stiu datele de la inceput
clari13134: care date?ale cui?
David Dan: coordonatele
clari13134: coordonate?sex total,perversa...eu atat am prins de la ceea ce ai adus tu imaginar,incat sa ne facem placere...dragutii de noi.
David Dan:
clari13134: si acum vizualizeaza incercarile mele de a ma simtii totusi placut,in compania unui necunoscut.
clari13134: vezi din ceea ce am scris,ca pregateam un teren sa ne simtim ok cand ne intalnim.
David Dan: da ,ai dreptate
David Dan: ce pot spune
clari13134: dar tu te invarti in jurul cozii...in loc sa iesi TU la suprafata...si sa iti placa si tie.
David Dan: da recunosc
clari13134: si ce daca...
David Dan: e primul pas catre normalitate adevarul
clari13134: adevarul esti chiar tu insuti,asta da este normal...
David Dan: prea profunda pt ora asta
clari13134: pai,tu ai zis primul...eu doar am continuat.
clari13134: pai cum vrei tu o femeie inteligenta...si apoi si sex,sambata seara...fara profunzime?
David Dan: sunt cam adormit acum
clari13134: aha,te-am prins pe nepregatite...sau e vreo scuza pt a nu te arata,comunica,bla,bla...asa faci si la sex,si la o plimbare...caci daca nu te mai tineam de vorba aici,poate acum eram amandoi la plimbarica...
David Dan: am pierdut noaptea trecuta si maine tre sa ma trezesc la 8
David Dan: deci
clari13134: deci,asta este...poate alta data
clari13134: si eu care chiar aveam pofta...si chiar o faceai asa rapid...un sex,si la culcarica?tu cauti o femeie?sau servicii,inainte de culcare?
clari13134: de ce te-oi fi nimerit eu acum,saraca de mine?
David Dan: si eu am pofta, imi place rapid si placut
clari13134: si cu ce ramai?cu pofta?cauti mereu si mereu...cat de placut sa fie pt tine...
David Dan: asta e . mai vb. mi-a facut placere. poate data viitoare ajungem si la orgasm
clari13134: hai ca ma duc totusi la magazin,caci inchide la ora1
clari13134: cum sa nu...hai cu orgasmul!
David Dan: in 15 min rezolvam cu orgasmul nu?
clari13134: daca vreau,daca imi placi
clari13134: deocamdata nu te vad venind sprinten de la magazin...la usa mea...
David Dan: ce ti-as face de te-as prinde
David Dan: daca mai astepta umeda in pat m-as risca
clari13134: si cum ma umezesc,gandindu-ma la fostul care stia sa-mi faca placere?
David Dan: sau sa te gandesti la mine cu te-as saruta peste tot
clari13134: nu te cunosc
clari13134: de ce m-as gandi la tine?
David Dan: atunci gandeste-te la el pana cand vei vedea ca si eu stiu sa iti fac placere
clari13134: bravo
clari13134: in sfarsit...parca vad un copil care zambeste ca e barbat
David Dan: si dotat pe deasupra
clari13134: dotat de la natura...dar incomplet...caci vad ca mental nu prea o dai tare,si nici erotic nu cred ca vrei sa o dezvolti.
David Dan: ok, hai ajuta-ma sa o dezvolt si erotic
David Dan: mie imi place tare si apasat
clari13134: of,oh,of...te-am ajutat?
David Dan: continua
David Dan: te las pe tine se preiei controlul
clari13134: of,oh of...am preluat controlul
clari13134: dar cine se duce in locul meu la magazin?
David Dan: mai este timp
clari13134: da,grabitule
clari13134: somn usor
clari13134: paaa
David Dan: paa
Last message received on 2/10 at 0:12

si alta chestie...

clari13134: Buna,te am in lista mea de mess...si nu stiu de unde...
clari13134: Numele meu este Clarisa
Cioara Valentin: eu nu te aveam
Cioara Valentin: de unde esti
clari13134: din valcea,dar locuiesc in bucuresti de patru luni
clari13134: tu cum te numesti?Valentin?
Cioara Valentin: da
Cioara Valentin: si ince zona stai
clari13134: de ce?
clari13134: spune-mi un pic despre tine...
clari13134: inainte sa ma intrebi de zona
Cioara Valentin: pai intreaba-ma
clari13134: pai asta era si intrebarea...
Cioara Valentin: pai ce ai vrea sa sti , intreaba-ma si iti raspund
clari13134: despre tine ceva...uita-te in oglinda si spune-mi...e simplu
clari13134: hai curaj
Cioara Valentin: pai hai sa facem schimb de poze
clari13134: hai,tu primul.
Cioara Valentin: vrei o poza singur sau cu prietena
clari13134: cum vrei...
Cioara Valentin: trimiti si tu
clari13134: dragut,imediat.
Cioara Valentin: si tu esti draguta
clari13134: ok,eu totusi te am de undeva in lista mea de mes...
clari13134: si nu stiu de unde...
Cioara Valentin: nici eu nu stiu
Cioara Valentin: si in ce zona stai
clari13134: dar ce ai cu zona?
clari13134: nici nu ne cunoastem...
clari13134: te intereseaza ceva la mine?...totusi zici ca nu ma cunosti
Cioara Valentin: cu ce te ocupi
Cioara Valentin: lucrezi,cu ce te ocupi
clari13134: ce intrebari...vrei sa ne cunoastem?sau vorbesti cu vecinul din bloc?zona,ocupatia...
Cioara Valentin: pai hai sa ne cunoastem
Cioara Valentin: tu esti casatorita?
clari13134: tu ai prietena?
Cioara Valentin: da
clari13134: si eu sunt casatorita
Cioara Valentin: aha
clari13134: aha
Cioara Valentin: si l-ai inselat vreodata
clari13134: da,acum...daca te-as fi invitat la un suc si poate,poate...si altceva...
Cioara Valentin: hmmm, nu stiu
Cioara Valentin: in ce zona stai
clari13134: iar ma iei cu asta...e ridicol,chiar vrei sa apari aici la balcon,si sa imi faci o serenada?
clari13134: esti setat doar pe cateva cuvinte?
Cioara Valentin: ce zici, ne vedem maine la un suc
clari13134: nu cred,se pare ca nu am facut o cat de cat prezentare in care sa-mi fi agreabil pt o eventuala cunostinta
Cioara Valentin: hai sa te intreb ceva dar sa nu te superi
clari13134: zi,nu sunt suparacioasa
Cioara Valentin: ai facut vreodata sex oral
clari13134: aoleu,nu...de ce?vrei?
Cioara Valentin: nu doar intrebam
clari13134: esti curios?
Cioara Valentin: da sunt curios din fire
clari13134: bravo...
clari13134: si ce curiozitati mai ai?
Cioara Valentin: multe
clari13134: bravo..
Cioara Valentin: si chiar nu ai facut niciodata sex oral
clari13134: nu,mai intreaba-ma si altceva.
Cioara Valentin: tie ti s-a facut
clari13134: nu
clari13134: tie?
Cioara Valentin: mie mi s-a facut si am si facut
clari13134: bravo
Cioara Valentin: cand ai facut sex ultima data
clari13134: nu mai tin minte...
clari13134: tu chiar nu te prinzi ca glumesc...ca mergi prea lent in a ma cunoaste?
Cioara Valentin: nu-mi place sa ma grabesc
clari13134: dar te grabesti...
clari13134: ce zona stai,lucrezi,sex oral...asta ai spus
clari13134: si eu iti urmaream pasii
clari13134: ma duc si eu la magazin,caci inchide la ora 1
clari13134: poate alta data...cand vei fi mai viu de spirit...
clari13134: ok?
Cioara Valentin: poate o intalnire la un suc ar fi mai indicata
clari13134: da un fresh de portocale revigoreaza spiritul...
Cioara Valentin: fac cinste
clari13134: somn usor tie...fa cinste noptii acum...si pt o intalnire ramane sa mai vad cate ceva din tine,sa vad daca imi esti agreabil.o foto si cateva cuvinte nu imi este suficient
Cioara Valentin: ok
Cioara Valentin: noapte buna si tie
Cioara Valentin has signed out. (2/10/2011 0:47)

si inca ceva ce am avut ca bonus,ca inainte de culcare...

clari13134: encore en train de faire des reves?...
essersg: je ne rêves plus je me marie avec ma copine brésilienne en février 2012 on vit un grand amour depuis 2 ans
clari13134: bravos!!!!by...dorme bien!!!!
essersg: tatiany de son nom
clari13134: 3en1
essersg: le charme latin
essersg: chaud
clari13134: ouiiii....viva la vie!
essersg: 32 ans
clari13134: chaud dans mes reves!!!!
essersg: sa photo est sur facebook
essersg: elle est possessive
clari13134: et encore 32ans de mariage avec gentil homme essers
essersg: nous sommes heureux
essersg: et bientôt un bébé
essersg: un bon mélange brésil/belgique.....
clari13134: ancore plus posesive,ele va te manger de ce soir!!!tu brule pour elle...comme pour moi!!!!toujour,pour la vie...c'est magique!!!
essersg: elle m'attend dans le lit
essersg: une championne
clari13134: bon melange....pas de souci...c'est mieux que...:un pute avec un banquer en immo.
essersg: un corps de rêve
essersg: universitaire
clari13134: une championne des reves...fais encore des reves,mon petit.
essersg: pas besoin de putes
clari13134: biensuuur
clari13134: ....mon cheri
clari13134: pas besoin,que 10min
essersg: une bonne baiseuse à la maison c'est mieux qu'une pute
clari13134: pas pour la vie
essersg: elle suce
essersg: elle fait tout
essersg: pas comme toi......
clari13134: c'est la meme chose....mais l'autre c'est legalize,avec papier de la comune...pour une vie heureuse.
essersg: ok tu as raison
essersg: tous les jours on baise
clari13134: elle suce quoi?tes mots?
essersg: elle a vu tes sites
clari13134: et c'est tout?
essersg: elle suce mon sexe
clari13134: ce'est ca ton reve?
essersg: j'aime
essersg: le sexe te fait rester jeune
clari13134: tu crois?
clari13134: tu reve...
essersg: toi tu te caches
clari13134: l'esprit, fait rester jeune.
essersg: ta vie à bucarest.....
clari13134: et toi t'est mort,dans tes reves...
essersg: jeme sens bien
clari13134: ma vie partout ou je vais...
clari13134: je vu seulemment deux fois dans 8 ans comment tu sais te sentir bien...
essersg: je donne beaucoup d'amour et je reçois beaucoup
essersg: on partage tout
essersg: j'ai été 2 mois au brésil
essersg: beau voyage
essersg: belles filles
essersg: dommage je regrette
essersg: tu aurais été heureuse
essersg: moi aussi
essersg: je ne savais plus attendre
essersg: l'amour impossible
essersg: avec toi
essersg: dommage
clari13134: quelle comedie...
essersg: on était fait pour vivre à 2
clari13134: bis,dors bien
essersg: j'ai été triste mais j'ai rencontré l'amour
essersg: le même qu'avec toi 2 x en 8 ans
essersg: mais c'est solide maintenant
essersg: allez je vais dormir je ne vais pas la baiser sinon je vais penser à toi
essersg: tu as 29 ans le bel âge
essersg: la femme mûre
essersg: bisous bisous ma jolie clarisa
clari13134: tu reve encore...j'ai ete pour toi que tes pensee
essersg: 17 février 2012 mon mariage
clari13134: une fois princesse
essersg: je rêverai toujours de notre amour
clari13134: une fois pute...quand tu etais ...mechant
clari13134: que de reves
essersg: tu es la seule femme qui a blessé mon coeur
clari13134: deux fois t'as ose regarder dans mes yeux...et t'as vu....mai c'etait tout
clari13134: j'ai rien fait,moi
essersg: j'ai eu peur de toi
essersg: tu étais jeune
clari13134: c'est ton problemme...c'est trop long...
essersg: j'avais peur et j'ai pas compris clarisa
clari13134: je sais pas...la comedie
essersg: je ne savais pas que tu voulais tout me donner
clari13134: laisse tomber,tu joue avec tes arguments
essersg: on peut faire des erreurs mais là je me suis trompé
essersg: je ne savais pas ce quétais l'amour
clari13134: c'est pas grave...mon cheri...10min un pute,comme une biere,et ca passe
essersg: jamais
essersg: jamais je vais t'oublier
essersg: jamais
clari13134: tu cherche,encore,encore...et ca fait une sorte de plaisir
clari13134: pourquoi oublier?
essersg: tu vas vivre avec moi dans les pensées
clari13134: moi je suis toujour la,et je me sent bien...
essersg: je te vois encore en rue à bruxelles (en reve) je te parle quand je suis seul
essersg: je suis prisionnier de toi
clari13134: j'etais pute dans tes reves....mais,alons...dans la rue?
clari13134: hei stop!
essersg: bisous bisous dommage que je ne te vos pas avec la webcam
essersg: vois
clari13134: je suis toujour la
essersg: je dis pute quand je suis faché jamais je ne pense cela de toi
clari13134: tu veux garde quelque chose de moi?fais quelque chose!!!!
essersg: j'ai du respect pour toi
essersg: faire quoi????
clari13134: ouiii....mais il y as toujour autre chose en toi qui gagne....
clari13134: t'as de respect....hm
essersg: 'ai voulu que tu sois ma femme alors c'est qe tu es une femme de valeur
essersg: intelligente
essersg: un peu trop
essersg: le jour que tu passes à bruxelles tu es la bienvenue
essersg: bisous bisous ma petite clarisa
essersg: je vais dormir il est 3h30 chez toi
essersg: et toujours sur internet
essersg: bisous clarisa j'espère que tout va bien pour toi et ton fils
essersg: il doit être grand maintenant
essersg: 5 ans?
essersg: meeeeeeeeeeerrrrrrde c'est moi qui aurait dû te faire des enfants
essersg: bonne nuit
clari13134: ha!!!!
clari13134: t'as compri
essersg: et oui
clari13134: by
clari13134: bonne nuit
essersg: et oui
essersg: bonne nuit
essersg: 8 ans que tu es dans mon coeur
essersg: bisous
essersg: rêve de moi
essersg: que je te fais l'amour
clari13134: n'essai pas
clari13134: !!!!
clari13134: stop,ok?
essersg: j'ai envie de toi
clari13134: c'est pas mon probleme!!!
essersg: j'ai envie de te prendre par derrière
clari13134: heehehe...
clari13134: revessss
essersg: comme tu aimes
clari13134: c'est pas ton probleme...
essersg: rrrrrrrrrr
essersg: je vais te violer cette nuit tu vas te réveiller toute mouillée
clari13134: laisse tomber...c'est pas une bonne metode...le sexe virtuelle
essersg: bonne nuit ma femme virtuelle adorée
clari13134: repose toi...t'as besoin...
essersg: merci
clari13134: princesse pute virtuellle....quoi encore
clari13134: quelle melange!
clari13134: dans ta tete...
essersg: mets ta main dans ta culotte et excites toi
essersg: tu es nue
clari13134: c'est trop facile...et ca me fait rire...

nu concluzionez,ca nu-mi place...ei sunt ei...si eu am ras,dar nu de ei...ci cu ei,caci ma ajutau dragutii.

Niciun comentariu:

Da mai departe

“Binecuvântată fie această zi, fie ca eu să o fac specială în vreun fel.
Binecuvântată fie viaţa mea, fie ca eu să o tratez cu dragoste şi atentie.
Binecuvântaţi să fie toţi oamenii, fie ca eu să văd bunătatea în fiecare.
Binecuvântată fie natura, fie ca eu să îi observ frumuseţea şi minunăţiile.
Binecuvântat fie adevărul, fie ca el să-mi fie mereu cel mai bun prieten.”

"Vino, Doamne al meu, Tu, pe Care Te-a dorit şi te doreşte ticălosul meu suflet!
Vino, Cel ce Tu Însuţi Te-ai făcut dorinţă întru mine şi m-ai făcut a Te dori pe Tine,
Cel cu totul neapropiat. Vino, bucuria mea cea neîncetată şi desfătarea şi slava.
Vino, suflarea mea, viaţa mea, mângâierea sufletului meu. Fă-Te cu mine un duh,
Preabunule Stăpâne, fără de amestecare, fără de mutare, fără de schimbare, Dumnezeule
cel peste toate.

Fă-Te mie toate întru toate, hrană negrăită şi cu totul nemistuită, care de-a pururea
se revarsă în buzele sufletului meu şi curge ca un izvor în inima mea,
îmbrăcăminte care străluceşte şi cu totul arde pe draci,
curăţire care mă spală pe mine prin nestricăcioase şi sfinte lacrimi,
pe care venirea Ta le dăruieşte celor către care vine.
Fă-Te mie, Doamne, lumină neînserată şi soare neapus,
în tot locul strălucindu-mă pe mine, Cela ce nu Te întorci dinspre nimeni,
ca să nu ne acoperim cu întunericul păcatelor noastre, nevoind a veni către Tine.

Depărtează de la mine, Doamne, toată înălţarea cea pierzătoare şi-mi dă mie, Doamne,
înţelepţirea desăvârşită a ochilor. Pune limbii mele frâu. Arată urechile mele bine
supuse sfintelor Tale porunci. Dă-mi răbdare întru necazuri.
Înţelepţeşte şi întăreşte inima mea întru îndelungă-răbdare, întru milostivire,
întru dragoste, întru smerită cugetare, în pace către sine-mi şi către toţi,
întru întoarcere de la lenevia şi trândăvia dracilor, în care ca în nişte dulceţi
m-am desfătat. Dă-mi mie desluşire lămurită în gânduri, ca să aflu pe care dintre
ele se cade mai mult a le alege. Dă-mi mie să cunosc meşteşugirile diavolului şi
să mă lepăd de ele şi de el;şi cu totul să-mi tai voia mea şi să las cele ale mele
întru purtarea Ta de grijă,şi de acolo să nădăjduiesc folosul.

Căci la Tine este viaţa mea, lumina mea, mântuirea mea.Şi pe Tine Te binecuvântez
şi Te slăvesc şi Ţie mă închin, împreună şi Celui fără de început al Tău Părinte
şi Purcezător şi Celui de o veşnicie cu Tine şi de o fiinţă cu Tine al Lui Fiu,
totdeauna, acum şi pururea,şi în vecii vecilor. Amin."

Premiu