Un gand

Nu stiu ce vreau de la viata,dar stiu ca nu vreau sa mint viata.

Asa cum iubesc copil nascut din mine,asa iubesc si copiii viitorului meu sange,oriunde voi fi.
Acesta este respectul pt natura si viata.

"Cu timpul inveti ca a scuza e ceva ce poate face oricine,
dar ca a ierta, asta doar sufletele cu adevarat mari o pot face."

"Nu judeca . Oricine este doar el însusi . "

Asta-i frumusetea inteligentei: ca nici unul nu se cere a fi ca altul, fiind in acelasi timp apropiati.

"În mijlocul teoremelor şi ecuaţiilor, nu uitaţi omul!"

"Scopul vietii nu are nici o legatura cu ceea ce obtii tu de la ea,ci are de-a face numai cu ceea ce pui tu in ea."

Cand cutez sa privesc in jurul meu sa vad iubirea,invatasem deja iubirea de la mine insami.

Pentru a vedea proprietatile lucrurilor nevazute,
pastreaza-ti capacitatea de a trai paralel prin simtire si ratiune in acelasi moment de viziune.

"La preţul zilei se vând conştiinţele şi sunt cumpărate sentimentele. Diferenţa de preţ nu înseamnă şi diferenţă de calitate."

Viziune larga asupra vietii din mine- asta-i fericirea mea.






luni, 10 octombrie 2011

o alta discutie si... cate ceva,altceva

dupa o discutie sarmanta pe mess cu un amic ce il cunosteam mai de demult...ne bucuram ca ne regasisem ca si cum nu ne-am fi pierdut...
...a rasarit o discutie cu altcineva,care iesise la o plimbarica virtuala,tocmai buna pt somn.
...: noapte buna
clari13134: si tie,eu ma mai uit la un filmulet
....................................(mai tarziu)
...: buna mai esti?
clari13134: da,tu ce faci?
...: nu ma ia somnul
clari13134: nu mai am nici o tigare si magazinul nu e deschis.
...: nasol
...: vin sa ti aduc
clari13134: nici pe mine,cu toate ca ar trebui sa adorm
clari13134: glumesti?
...: eu mam trezit si fumez o tigare
clari13134: chiar vi?
clari13134: asa tarziu?
...: daca imi zici unde vin
clari13134: pai,ne cunoastem?
...: nu cred
...: nu
...: dar putem sa o facem
clari13134: pai,si cum ne intalnim asa?
...: asa
...: e problema?
clari13134: nu stiu..
clari13134: poate ar fi...
...: hai sa ne cunoastem
clari13134: cum esti tu?
clari13134: de ce nu poti dormi?
...: brunet inalt 173 slabut
...: am dormit azi pe zi
clari13134: esti mai scund decat mine,si eu sunt slabuta
...: u cum arati?
clari13134: draguta,175-57kg
...: nu iti iei tocuri si e ok
clari13134: ce varsta ai,caci in poza vad ca ai un copil,o fetita?
...: e sora mea am 29
...: u?
...: ce varsta ai?
clari13134: ce mica e sora ta,pare draguta
clari13134: eu tot 29
...: da are 7
...: dami o poza
...: sau pune una
...: esti maritata?
clari13134: divortata
...: da ?
...: si eu de 5 ani
clari13134: eu de patru ani
...: si acum?
...: solo?
clari13134: nu prea solo,cunosc cativa oameni...dar inca nu-s indragostita
...: cativa?
...: cativa??
clari13134: oameni
clari13134: da
clari13134: ce?
...: dar cum cativa
...: nu tiajunge unul?
...: unul si bun
clari13134: cum incerci tu acum sa ma cunosti
...: da dc e cv rau?
clari13134: dar nu sunt indragostita de tine
...: nu face nimic
...: nici eu de tn
clari13134: cunosc cativa oameni care incearca sa ma cunoasca cum faci tu acum,dar nu sunt indragostita de nimeni...
clari13134: acum intelegi?
...: aaa spune asa
...: si vine cv sati aduca tigari?
clari13134: pai,asa spusesem
...: si vine cv sati aduca tigari?
...: daca nu ma abonez eu
clari13134: de ce sa vina,nu am invitat pe nimeni
...: pai ma inviti pe mn?
clari13134: la ce te abonezi?
...: la a face pe curierul
...: pt tn
clari13134: mai degraba ma abonez eu sa imi aduci tigari
...: si asa
...: zimi unde
clari13134: hai las-o...
...: de unde esti?
clari13134: din valcea...tu ti minte de unde ai avut adresa mea de email?
...: de pe vreun site
...: singur.ro?
...: cred
...: am furat o de acolo
...: oricum faceam cv timp pana la tn
...: vre 2 h
clari13134: locuiesc in bucuresti,si tu la fel
clari13134: sau ploiesti
...: te inseli
clari13134: pitesti
...: pitesti
...: ai vz ca essti fata desteapta
clari13134: nu prea stiu,ca tu ai furat adresa mea de mess,fara ca sa te caut
...: stiam asta ca voi valcencele sunteti asa
clari13134: aha,si cauti fete destepte?sunt dragalase,nu?
...: da
clari13134: fete care au pofta de o tigare inainte de culcare?
...: la fel cabaietii din pitesti
clari13134: da
...: da
...: iimi pui o poza?
clari13134: de ce te-ai bagat in seama cu mine?
clari13134: nu dau poza
clari13134: ce cauti tu?
...: pune la avatar
clari13134: lasa...
...: ce cauti si u
...: doar ca pe dos
clari13134: cum adica?
...: deci......................
...: mai vb?
clari13134: nu
...: ok
...: te pup
...: nb
clari13134: pa,te pup
clari13134: si tie

sunt doua chestii in acest text cu care am ras...uf
si sunt si doua informatii valoroase pt mine.
voi gasiti in text ceva de ras?
una nu ma abtin sa zic:
...: ce cauti si u
...: doar ca pe dos
si eu saraca de mine care ma gandeam si visam la ce caut eu...in aceea secunda cand, imediat a zis:...pe dos.
vai! de ce mi-a intors imaginea pe dos,caci incepuse sa imi placa...
de ce radeam?
suferisem cumva un soc?
nu cred ca era chiar un soc....
inca mai radeam cand m-am dus pe facebook si am vazut cum zicea un prieten pe facebook:
"Femeile si barbatii nu sunt doua tabere adverse, ci doua componente ale aceluiasi intreg."
e clar,nu mai scap.

ba da...
m-a scapat un verisor gasit pe facebook,despre care habar nu aveam ca scrie poeme.
mult imi place ce scrie in poemele lui.
pun si aici unul ce imi place mie acum.

De ce?

De ce as vrea
Sa te doresc.
Sa-ting ceva,
Sa ma ranesc.
Sa uit de tot
Si sa iubesc.
De ce as vrea
Sa te-ntalnesc.

sau...
De ce sa pierzi, sa nu mai sti
Un zambet dintr-o joaca de copii.
De ce sa uiti sa mai visezi
La ingeri tristi cu ochii verzi.
De ce sa plangi si sa nu crezi
In tot cei bun, sa realizezi,
Ca totu-i scrum.

Niciun comentariu:

Da mai departe

“Binecuvântată fie această zi, fie ca eu să o fac specială în vreun fel.
Binecuvântată fie viaţa mea, fie ca eu să o tratez cu dragoste şi atentie.
Binecuvântaţi să fie toţi oamenii, fie ca eu să văd bunătatea în fiecare.
Binecuvântată fie natura, fie ca eu să îi observ frumuseţea şi minunăţiile.
Binecuvântat fie adevărul, fie ca el să-mi fie mereu cel mai bun prieten.”

"Vino, Doamne al meu, Tu, pe Care Te-a dorit şi te doreşte ticălosul meu suflet!
Vino, Cel ce Tu Însuţi Te-ai făcut dorinţă întru mine şi m-ai făcut a Te dori pe Tine,
Cel cu totul neapropiat. Vino, bucuria mea cea neîncetată şi desfătarea şi slava.
Vino, suflarea mea, viaţa mea, mângâierea sufletului meu. Fă-Te cu mine un duh,
Preabunule Stăpâne, fără de amestecare, fără de mutare, fără de schimbare, Dumnezeule
cel peste toate.

Fă-Te mie toate întru toate, hrană negrăită şi cu totul nemistuită, care de-a pururea
se revarsă în buzele sufletului meu şi curge ca un izvor în inima mea,
îmbrăcăminte care străluceşte şi cu totul arde pe draci,
curăţire care mă spală pe mine prin nestricăcioase şi sfinte lacrimi,
pe care venirea Ta le dăruieşte celor către care vine.
Fă-Te mie, Doamne, lumină neînserată şi soare neapus,
în tot locul strălucindu-mă pe mine, Cela ce nu Te întorci dinspre nimeni,
ca să nu ne acoperim cu întunericul păcatelor noastre, nevoind a veni către Tine.

Depărtează de la mine, Doamne, toată înălţarea cea pierzătoare şi-mi dă mie, Doamne,
înţelepţirea desăvârşită a ochilor. Pune limbii mele frâu. Arată urechile mele bine
supuse sfintelor Tale porunci. Dă-mi răbdare întru necazuri.
Înţelepţeşte şi întăreşte inima mea întru îndelungă-răbdare, întru milostivire,
întru dragoste, întru smerită cugetare, în pace către sine-mi şi către toţi,
întru întoarcere de la lenevia şi trândăvia dracilor, în care ca în nişte dulceţi
m-am desfătat. Dă-mi mie desluşire lămurită în gânduri, ca să aflu pe care dintre
ele se cade mai mult a le alege. Dă-mi mie să cunosc meşteşugirile diavolului şi
să mă lepăd de ele şi de el;şi cu totul să-mi tai voia mea şi să las cele ale mele
întru purtarea Ta de grijă,şi de acolo să nădăjduiesc folosul.

Căci la Tine este viaţa mea, lumina mea, mântuirea mea.Şi pe Tine Te binecuvântez
şi Te slăvesc şi Ţie mă închin, împreună şi Celui fără de început al Tău Părinte
şi Purcezător şi Celui de o veşnicie cu Tine şi de o fiinţă cu Tine al Lui Fiu,
totdeauna, acum şi pururea,şi în vecii vecilor. Amin."

Premiu