Un gand

Nu stiu ce vreau de la viata,dar stiu ca nu vreau sa mint viata.

Asa cum iubesc copil nascut din mine,asa iubesc si copiii viitorului meu sange,oriunde voi fi.
Acesta este respectul pt natura si viata.

"Cu timpul inveti ca a scuza e ceva ce poate face oricine,
dar ca a ierta, asta doar sufletele cu adevarat mari o pot face."

"Nu judeca . Oricine este doar el însusi . "

Asta-i frumusetea inteligentei: ca nici unul nu se cere a fi ca altul, fiind in acelasi timp apropiati.

"În mijlocul teoremelor şi ecuaţiilor, nu uitaţi omul!"

"Scopul vietii nu are nici o legatura cu ceea ce obtii tu de la ea,ci are de-a face numai cu ceea ce pui tu in ea."

Cand cutez sa privesc in jurul meu sa vad iubirea,invatasem deja iubirea de la mine insami.

Pentru a vedea proprietatile lucrurilor nevazute,
pastreaza-ti capacitatea de a trai paralel prin simtire si ratiune in acelasi moment de viziune.

"La preţul zilei se vând conştiinţele şi sunt cumpărate sentimentele. Diferenţa de preţ nu înseamnă şi diferenţă de calitate."

Viziune larga asupra vietii din mine- asta-i fericirea mea.






duminică, 31 iulie 2011

cu alti ochii,care sunt aceiasi

http://adicaeu.blogspot.com/2011/07/alegeri.html
Lori,nici eu nu am ramas acolo,dar parca "l-am luat pe Dumnezeu cu mine".
Stiu cand am fost acolo,se repetau niste cuvinte:
...INCREDERE,traieste,bucura-te.
eu,dezorientata dar totusi plina si deschisa simteam ca e greu si imi venea sa zic acelei trairi ca imi este greu...dar se repetau aceste cuvinte.
era ca si cum,mi se zicea:ia si priveste prin ochii mei(care semnificau acele cuvinte pline de energie si calitati).
eu eram speriata,ca atunci cand aruncam ochii asupra primului om care imi iesea in cale,parca intram in mintea lui...si este aiuritor ce se intampla atunci...risti sa te umplii de confuzie.
dar ceva imi spunea parca,ramai unde esti,si traieste(revenind cuvintele:incredere,etc).
totul se derula asa:arunca ochii in exterior,simte-te pe tine acolo asa profunda cum esti,si nu te pierde,tine-te aproape de ghidul tau interior care prin traire il vei vedea cum iti comunica din fiecare om.
am realizat si vad,cum oamenii se ajuta intre ei,si ei nici nu isi dau seama...e imens.
si...hopa!...atunci,un raspuns mi-a venit.
ti-e frica?
e omul din tine,de care TREBUIE sa te bucuri traind,inpreuna cu aceea ghidare.
imi venea sa rad,caci vedeam obligatia care nu mai parea asa de reala...dar totusi prezenta datorita bucuriei de a privii prin ochii lui Dumnezeu.
nu am fost niciodata o persoana religioasa,simteam o ezitare in a spune ca eu cred in Dumnezeu...dar,asta e...
parca ar zice:daca voi nu ma vreti,Eu va vreau,caci va iubesc.
si parca eu I-am zis:daca ma vrei,ia sa vad ce este aceasta.
ma repet,zicand ca:am facut bine ca mi-am deschis blogul,caci vad cum ma ajutam fara sa stiu,pe fiinta care sunt acum.
ieri seara,am invitat pe cineva sa iesim.
voiam sa ascult acel ghid din om indeaproape...mai ales ca il chemam sa ma ajute cu un proiect de job(si nu numai) care vedeam ca prindea forma si viata in mine(era cam asa:"E ca si cum mi-as construi viata. E ca si cum as cere ceva si asta s-ar intampla."-cuvintele tale)

chestia e ca am intalnit mai demult un barbat in care nu am vazut nimic,...ci doar o clipa.
acum am inteles ce facea el.
de fapt omul era perfect vizibil,dar mi se prezenta prin acel ghid din el.
el stia ca nu o sa ma vad in el ca o oglinda pt ca nu mi se "arata" nimic din el,dar ca ma voi lasa pe mainile acelui ghid.

aseara,cand m-am intalnit cu prietenul de care incepusem sa zic,am vazut,ascultat ceva:
cand impingeam cererea de ajutor spre el,el imi raspundea neconditionat,caci el se ajuta pe el.
ceea ce vazusem si prin ochii lui Dumnezeu,cand am vrut sa VAD oamenii.e ca si cum omul zice:cere-mi sa te ajut,pt a ma ajuta eu.
ASTA AM FACUT SI EU PANA ACUM!
acum iau parte la creatie,vazand aceasta libertate...pt. ca este o libertate...oamenii o fac fara sa vrea,fara sa stie...dar O FAC cu pasii siguri ai acelui ghid interior.
ceea ce am mai observat cu acel om ieri,este ca el simte inconstient aceasta vedere a mea,si ma indeamna sa traiesc.
eu ascult aceasta,si atunci omul parca uita de ajutor si se bucura.

in viata mea,am vazut oameni "evoluati",care imi dadeau impresia ca parca pandesc ca eu sa traiesc macar o clipa,...O BUCURIE ATAT DE SIMPLA.
...o iubire atat de simpla,pt ca eram eu cea care ma bucur,eu cea care iubesc...era iubirea lui Dumnezeu.OMUL era omul din mine.
simt cum parca fac salturi peste credinte de ale mele,simt ca parca nu fac salturi...ci sunt tot eu...eu care ma accept...
ma accept si vad in jurul meu...
...si realizez ca e un cadou.
cadoul de a trai.
multumescul se revarsa peste tot.
si nimic nu mai e al meu.
...totul e al lui Dumnezeu...inclusiv revarsarea acelui multumesc.

simti Lori aceste cuvinte,nu?
simti Clari aceste cuvinte,nu?
asta a devenit intrebarea pt mine.
orice intrebare ce as pune-o lumii,mi-o pun mie...pt sa fiu aproape de Dumnezeu...pt ca El sa-mi DARUIASCA trairea.
si ghidul,este acel viu din traire...

de aceea am revenit cu alti ochii,sa iti privesc cuvintele:"Ba atat merg... Strict atat."


Lori,ceea ce vad este ca oamenii se definesc pe ei insisi...prin orice.oamenii,eu...noi vorbim cu toata fiinta despre drumul spre Dumnezeu.
oamenii,tu...imi arati,se vede in tine,in oameni acel ghid,viu,Dumnezeu.
da, Lori...este tot timpul prezent Dumnezeu,in fiecare traire a noastra...asta ne defineste trairea.
imi bate inca inima asa de tare,dupa ce revad ce am facut pana acum...in viata mea.
totul este pt ca eu sa revad acel ghid interior...si sa privesc prin ochii lui...si sa traiesc asa cum vede Dumnezeu lumea.
asta mi-am dorit mereu,asta este acum.
este...Dumnezeu.
nu mai am cuvinte...traiesc ceea ce imi arata El.
Lori este super!
El este viu.
imi vine sa plang...dar este plina de bucurie trairea.
bine ca mi-am deschis blogul...vad acum pasii acelui ghid interior...este frumos,este plin de iubire,Lori!

2 comentarii:

Whatafy spunea...

un subiect foarte interesant si adevarat, nu-i asa?

Toteu spunea...

:))da,adevarat(a inviat:)!

Da mai departe

“Binecuvântată fie această zi, fie ca eu să o fac specială în vreun fel.
Binecuvântată fie viaţa mea, fie ca eu să o tratez cu dragoste şi atentie.
Binecuvântaţi să fie toţi oamenii, fie ca eu să văd bunătatea în fiecare.
Binecuvântată fie natura, fie ca eu să îi observ frumuseţea şi minunăţiile.
Binecuvântat fie adevărul, fie ca el să-mi fie mereu cel mai bun prieten.”

"Vino, Doamne al meu, Tu, pe Care Te-a dorit şi te doreşte ticălosul meu suflet!
Vino, Cel ce Tu Însuţi Te-ai făcut dorinţă întru mine şi m-ai făcut a Te dori pe Tine,
Cel cu totul neapropiat. Vino, bucuria mea cea neîncetată şi desfătarea şi slava.
Vino, suflarea mea, viaţa mea, mângâierea sufletului meu. Fă-Te cu mine un duh,
Preabunule Stăpâne, fără de amestecare, fără de mutare, fără de schimbare, Dumnezeule
cel peste toate.

Fă-Te mie toate întru toate, hrană negrăită şi cu totul nemistuită, care de-a pururea
se revarsă în buzele sufletului meu şi curge ca un izvor în inima mea,
îmbrăcăminte care străluceşte şi cu totul arde pe draci,
curăţire care mă spală pe mine prin nestricăcioase şi sfinte lacrimi,
pe care venirea Ta le dăruieşte celor către care vine.
Fă-Te mie, Doamne, lumină neînserată şi soare neapus,
în tot locul strălucindu-mă pe mine, Cela ce nu Te întorci dinspre nimeni,
ca să nu ne acoperim cu întunericul păcatelor noastre, nevoind a veni către Tine.

Depărtează de la mine, Doamne, toată înălţarea cea pierzătoare şi-mi dă mie, Doamne,
înţelepţirea desăvârşită a ochilor. Pune limbii mele frâu. Arată urechile mele bine
supuse sfintelor Tale porunci. Dă-mi răbdare întru necazuri.
Înţelepţeşte şi întăreşte inima mea întru îndelungă-răbdare, întru milostivire,
întru dragoste, întru smerită cugetare, în pace către sine-mi şi către toţi,
întru întoarcere de la lenevia şi trândăvia dracilor, în care ca în nişte dulceţi
m-am desfătat. Dă-mi mie desluşire lămurită în gânduri, ca să aflu pe care dintre
ele se cade mai mult a le alege. Dă-mi mie să cunosc meşteşugirile diavolului şi
să mă lepăd de ele şi de el;şi cu totul să-mi tai voia mea şi să las cele ale mele
întru purtarea Ta de grijă,şi de acolo să nădăjduiesc folosul.

Căci la Tine este viaţa mea, lumina mea, mântuirea mea.Şi pe Tine Te binecuvântez
şi Te slăvesc şi Ţie mă închin, împreună şi Celui fără de început al Tău Părinte
şi Purcezător şi Celui de o veşnicie cu Tine şi de o fiinţă cu Tine al Lui Fiu,
totdeauna, acum şi pururea,şi în vecii vecilor. Amin."

Premiu