Un gand

Nu stiu ce vreau de la viata,dar stiu ca nu vreau sa mint viata.

Asa cum iubesc copil nascut din mine,asa iubesc si copiii viitorului meu sange,oriunde voi fi.
Acesta este respectul pt natura si viata.

"Cu timpul inveti ca a scuza e ceva ce poate face oricine,
dar ca a ierta, asta doar sufletele cu adevarat mari o pot face."

"Nu judeca . Oricine este doar el însusi . "

Asta-i frumusetea inteligentei: ca nici unul nu se cere a fi ca altul, fiind in acelasi timp apropiati.

"În mijlocul teoremelor şi ecuaţiilor, nu uitaţi omul!"

"Scopul vietii nu are nici o legatura cu ceea ce obtii tu de la ea,ci are de-a face numai cu ceea ce pui tu in ea."

Cand cutez sa privesc in jurul meu sa vad iubirea,invatasem deja iubirea de la mine insami.

Pentru a vedea proprietatile lucrurilor nevazute,
pastreaza-ti capacitatea de a trai paralel prin simtire si ratiune in acelasi moment de viziune.

"La preţul zilei se vând conştiinţele şi sunt cumpărate sentimentele. Diferenţa de preţ nu înseamnă şi diferenţă de calitate."

Viziune larga asupra vietii din mine- asta-i fericirea mea.






sâmbătă, 16 iulie 2011

Pauza!

ma duc la tara pana miercuri-joi...abia astept!
pe acolo am sa merg cu familia la bai termale,langa munti si raul Olt.
o sa ma simt excelent si abia imi astept inspiratia sa observ ce imi mai aduce.
am avut o saptamana de dureri de dinti si cu obrazul umflat.
acum a trecut, si viata isi continua cursul.:)
sunt de doua luni in bucuresti si inca nu m-am indragostit...ce mare mirare!:))
am cunoscut doi oameni cu care m-am simtit placut,si cam atat.
sunt norocoasa ca i-am intalnit.
daca intalnesc asa oameni deosebiti,inseamna ca sufletul meu stie din ce in ce mai mult sa-si adreseze chemarile.
bizar e ca unul dintre acesti oameni l-am cunoscut prin intermediul blogurilor,iar apoi  ne-am intalnit intamplator.
el nu mi-a spus ca deja ma cunoaste si nici eu nu i-am spus banuiala care pana la urma mi-a confirmat-o.
e simpatic sa vezi aplicatia virtualului,in intalniri tete a tete.
cateva din trairile sale exprimate in spatiul virtual,le exprima si cu mine...si senzatia este extraordinara;insa uneori el se abtine ,ca si cum nu stie sau nu a inteles inca cat am primit eu de la viata.
iar uneori se uita la mine cu incantare si nu ii vine sa creada,ca eu sunt asa/de unde eu sunt asa...
poate nu i-a venit inca ideea ca nu am pus degeaba numele acestui blog: iubire si frumusete.
varietatea trairilor mele au nuanta aceasta.
si el are complexitate interioara,dar care inca o vrea dominata de imagini:"ar fi greu pt altii",zice el.
eu cat timp nu sunt prinsa in lucrurile din mine,ci zbor cu ele...am libertatea de a merge in directia inimii mele.
ne luam de mana ca doua prietene,si devenim una:drumul nostru.

asa ca...dragutii mei cititori,suflete frumoase...va las in continuarea acestei incantatoare vieti.
viata, ce nu si-a ascuns fata de mine surprizele...care, oricum au fost ele,nu m-au lasat niciodata rece,trezindu-ma surprinsa placut, si plina de admiratie.

4 comentarii:

Larisa spunea...

Sa te bucuri si sa te implinesti pe deplin!

Liviu R. spunea...

vacanta placuta si relaxanta!

Mircea Vladut spunea...

Sa nu uiti sa mergi descult! :)

Toteu spunea...

Mircea Vladut-ti-am explicat ca eu parca nu ma simt confortabil daca nu sunt desculta.mersi pt indemn:)

Liviu-fiecare zi e vacanta,doar ca in unele zile exista/se produce si schimbarea.

Larisa-de prea plin se satura doar lenesii,si isi comanda rapid o tava golita de viata,dar plina de superficialitati.

mersi voua...chiar a fost placuta plimbarea mea.m-am bronzat si sunt rosie ca racul.:))

Da mai departe

“Binecuvântată fie această zi, fie ca eu să o fac specială în vreun fel.
Binecuvântată fie viaţa mea, fie ca eu să o tratez cu dragoste şi atentie.
Binecuvântaţi să fie toţi oamenii, fie ca eu să văd bunătatea în fiecare.
Binecuvântată fie natura, fie ca eu să îi observ frumuseţea şi minunăţiile.
Binecuvântat fie adevărul, fie ca el să-mi fie mereu cel mai bun prieten.”

"Vino, Doamne al meu, Tu, pe Care Te-a dorit şi te doreşte ticălosul meu suflet!
Vino, Cel ce Tu Însuţi Te-ai făcut dorinţă întru mine şi m-ai făcut a Te dori pe Tine,
Cel cu totul neapropiat. Vino, bucuria mea cea neîncetată şi desfătarea şi slava.
Vino, suflarea mea, viaţa mea, mângâierea sufletului meu. Fă-Te cu mine un duh,
Preabunule Stăpâne, fără de amestecare, fără de mutare, fără de schimbare, Dumnezeule
cel peste toate.

Fă-Te mie toate întru toate, hrană negrăită şi cu totul nemistuită, care de-a pururea
se revarsă în buzele sufletului meu şi curge ca un izvor în inima mea,
îmbrăcăminte care străluceşte şi cu totul arde pe draci,
curăţire care mă spală pe mine prin nestricăcioase şi sfinte lacrimi,
pe care venirea Ta le dăruieşte celor către care vine.
Fă-Te mie, Doamne, lumină neînserată şi soare neapus,
în tot locul strălucindu-mă pe mine, Cela ce nu Te întorci dinspre nimeni,
ca să nu ne acoperim cu întunericul păcatelor noastre, nevoind a veni către Tine.

Depărtează de la mine, Doamne, toată înălţarea cea pierzătoare şi-mi dă mie, Doamne,
înţelepţirea desăvârşită a ochilor. Pune limbii mele frâu. Arată urechile mele bine
supuse sfintelor Tale porunci. Dă-mi răbdare întru necazuri.
Înţelepţeşte şi întăreşte inima mea întru îndelungă-răbdare, întru milostivire,
întru dragoste, întru smerită cugetare, în pace către sine-mi şi către toţi,
întru întoarcere de la lenevia şi trândăvia dracilor, în care ca în nişte dulceţi
m-am desfătat. Dă-mi mie desluşire lămurită în gânduri, ca să aflu pe care dintre
ele se cade mai mult a le alege. Dă-mi mie să cunosc meşteşugirile diavolului şi
să mă lepăd de ele şi de el;şi cu totul să-mi tai voia mea şi să las cele ale mele
întru purtarea Ta de grijă,şi de acolo să nădăjduiesc folosul.

Căci la Tine este viaţa mea, lumina mea, mântuirea mea.Şi pe Tine Te binecuvântez
şi Te slăvesc şi Ţie mă închin, împreună şi Celui fără de început al Tău Părinte
şi Purcezător şi Celui de o veşnicie cu Tine şi de o fiinţă cu Tine al Lui Fiu,
totdeauna, acum şi pururea,şi în vecii vecilor. Amin."

Premiu